مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-10ورزشي

جغرافیای اصفهان مناسب رشته های کوهنوردی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان با داشتن قله های مختلف برای انجام رشته های زیر مجموعه هیئت کوهنوردی بسیار مناسب است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان با داشتن قله های مختلف برای انجام رشته های زیر مجموعه هیئت کوهنوردی بسیار مناسب است.

سید محمد طباطبایی امروز (یکشنبه- 18 مهرماه) در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی با بیان اینکه انتظار می رود فرد منتخب مجمع بتواند در طول مدت ریاست برنامه ها و اهداف خود و اداره کل ورزش و جوانان را اجرایی کند، اظهار کرد: باتوجه به اهداف و سیاست های فدراسیون و اینکه این رشته در بعد قهرمانی و همگانی ید طولانی دارد و همچنین انجام آن به صورت خانوادگی و تیمی، می تواند در بین خانواده که کانون اصلی جامعه هستند در بالا بردن سطح سلامت و نشاط اجرا شود.

وی افزود: در بعد قهرمانی نیز شاهد حضور قهرمانان مختلف رشته های زیر مجموعه در میادین بین المللی بوده ایم، امیدوارم بتوانیم در حوزه فرهنگ سازی، همگانی کردن این رشته و آموزش های علمی و تخصصی که نیاز است نیز زمینه های لازم را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: کوهنوردی و رشته های زیر مجموعه آن ریشه در معنویت، فرهنگ و طبیعت دارد، انسان هایی در این رشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جغرافیای اصفهان مناسب رشته های کوهنوردی است

جغرافیای اصفهان مناسب رشته های کوهنوردی است