مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-10فرهنگي

سریال بازی مرکب Squid Game ؛ واقعیت جهان امروز یا جوگیری عمومی؟


در میان مخاطبان داخل کشور و حتی منتقدین سینمایی هم یک نوع از دو قطبی بر سر این سریال وجود دارد برخی آنرا بسیار پسندیده اند و برخی دیگر این سریال را شعاری، - در میان مخاطبان داخل کشور و حتی منتقدین سینمایی هم یک نوع از دو قطبی بر سر این سریال وجود دارد برخی آنرا بسیار پسندیده اند و برخی دیگر این سریال را شعاری، سطحی و بی ارزش قلمداد کرده اند.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - سریال بازی مرکب Squid Game از 17 سپتامبر (26 شهریور) توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد و در هفته اول انتشار، به یکی از پربیننده ترین مجموعه های نتفلیکس در 90 کشور تبدیل شد که داستان و اتفاقات آن در گوشه و کنار دنیا مورد بحث قرار گرفته است.

این مجموعه 9 قسمتی کُره ای درباره گروهی شامل 456 نفر از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است که در مجموعه ای از بازی های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به 40 میلیون دلاری رقابت می کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می شوند.

هوانگ دونگ-هیوک کارگردان این سریال، درباره این مجموعه به سی ان ان گفته است: همه ما در مقطعی از زمان این بازی های ساده و کودکانه را انجام داده ایم و یکی از سرگرمی های محبوب ما در دوران بچگی بازی مرکب بود که در این بازی تیمی، گروه مهاجمان مسیر خود را در یک محوطه به شکل ماهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال بازی مرکب Squid Game ؛ واقعیت جهان امروز یا جوگیری عمومی؟

سریال بازی مرکب Squid Game ؛ واقعیت جهان امروز یا جوگیری عمومی؟