مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-10اقتصادي

همایش آشنایی با فضای کسب و کار پاکستان در مشهد برگزار شد


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در حاشیه این همایش گفت: همایش آشنایی با فضای کسب و کار و تجارت با کشور پاکستان در راستای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری صاحبان صنایع استان در محل پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت، - ایسنا/خراسان رضوی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در حاشیه این همایش گفت: همایش آشنایی با فضای کسب و کار و تجارت با کشور پاکستان در راستای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری صاحبان صنایع استان در محل پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت، ابزار و ماشین آلات کراچی پاکستان برگزار شد.

محمد احسانی در همایش آشنایی با فضای کسب و کار و تجارت با کشور پاکستان که با حضور جمعی از صاحبان واحدهای صنعتی استان در محل شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور برگزار شد.

اظهار کرد: یکی از اهداف شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در سال جاری تمرکز بر توسعه صادرات در کشورهای مرزی بوده که این موضوع تحت شرایط سیاسی که در کشور افغانستان به وجود آمد، رسیدن به این هدف را قدری دشوار کرد لذا رویکردمان به سمت توسعه صادرات کالا به کشور پاکستان تغییر کرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: در همایش امروز ظرفیت های بالقوه و بالفعل صادراتی و مبادلاتی پاکستان، نحوه ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش آشنایی با فضای کسب و کار پاکستان در مشهد برگزار شد

همایش آشنایی با فضای کسب و کار پاکستان در مشهد برگزار شد