مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-10سياسي

درخواست 600 زندانی در البرز بررسی شد


رییس کل دادگستری استان، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج و دادستان عمومی و انقلاب کرج به همراه 30 تن از قضات دادگستری استان با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج با 600 نفر از زندانیان دیدار و گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در حاشیه حضور در ندامتگاه مرکزی کرج، گفت: برنامه های متعددی از سوی معاونت قضایی در امور نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان به همراه مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان به منظور بازدید دوره ای قضات از زندان ها تدارک دیده شده است.

رییس کل دادگستری دادگستری استان البرز ادامه داد: این برنامه علاوه بر حضور قضات ناظر بر زندان ها است که به صورت مستمر حضور دارند و برنامه ریزی شده از شهرهای مختلف استان با زندانیان مربوطه دیدار و گفت و گو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار 30 نفر از قضات و مدیران مربوط به شهرستان کرج حضور دارند اضافه کرد: قضات دادگاه های کیفری یک و دو، قضات دادگاه های تجدیدنظر و سرپرستان مجتمع های قضایی در این بازدید حضور دارند و درخواست زندانیانی که پرونده آن ها در دادگاه های کیفری یک و دو و دادگاه تجدیدنظر در حال رسیدگی است بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 600 زندانی در البرز بررسی شد

درخواست 600 زندانی در البرز بررسی شد