مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-10اقتصادي

2 هزار میلیارد در بخش زیرساخت های اقتصادی کردستان هزینه شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت:در طول دو تا سه سال اخیر 2 هزار میلیارد تومان در حوزه اقتصاد استان سرمایه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج و آیین اختتامیه دومین جشنواره جایزه رسانه ای پینوس، اظهار کرد: شیوع در استان تعریف و اجرا شده است، گفت: برای احداث جاده جدید سنندج ـ مریوان، 7 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی نقش گردشگری را در توسعه اقتصادی دنیا بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: توسعه یافتگی ناشی از گردشگری در برخی استان های کشور در کنار حفظ فرهنگ و تاریخ آن اتفاق افتاده است این مهم باید در توسعه گردشگری در کردستان مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تصریح کرد: کردستان تا حدودی در حوزه گردشگری نوپا است و نیاز به مراقبت ویژه دارد البته دید ما به عنوان معاون اقتصادی استان به گردشگری بیشتر اقتصادی بوده و این رویه ادامه خواهد یافت.

جعفری با اشاره به تنوع ظرفیت های طبیعی و فرهنگی در کردستان به ویژه منطقه هورامان، گفت: ظرفیت های گردشگری استان تا حدودی احصا شده و در این زمینه برنامه ارائه کرده ایم که حرکت های خوبی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار میلیارد در بخش زیرساخت های اقتصادی کردستان هزینه شده است

2 هزار میلیارد در بخش زیرساخت های اقتصادی کردستان هزینه شده است