مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-10اقتصادي

حفر اولین چاه برای نصب دستگاه های بررسی تغییرات پوسته زمین در منطقه 15 تهران


سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خرید شش دستگاه لرزه نگاری درون چاهی به منظور بررسی تغییرات پوسته زمین خبر داد و گفت: این دستگاه تاکنون به بهره برداری نرسیده است ولی شش نقطه برای حفر چاه ها به منظور نصب این دستگاه ها جانمایی و یکی از این .

- سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خرید شش دستگاه لرزه نگاری درون چاهی به منظور بررسی تغییرات پوسته زمین خبر داد و گفت: این دستگاه تاکنون به بهره برداری نرسیده است ولی شش نقطه برای حفر چاه ها به منظور نصب این دستگاه ها جانمایی و یکی از این چاه ها در مرکز مدیریت بحران منطقه آزادگان واقع در منطقه 15 تهران حفر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علی نصیری امروز در نشست بررسی زلزله احتمالی شهر تهران، چالش ها و راهکارها که به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان اینکه غیر مترقبه خواندن زلزله اصطلاحی عجیب است، گفت: ما با زلزله به دنیا می آییم و برخی از شهروندان به دلیل وقوع زلزله فوت می کنند و در این زمینه نیاز است تا از خواب بیدار شویم چراکه ایران یکی از زلزله خیزترین کشورهای جهان با گسل های فراوانی است که حدود 90 درصد مساحت آن را پوشانده است.

وی وقوع بیش از 14 زلزله با بزرگای بیش از 7 از 1900 تاکنون و بیش از 50 زلزله با بزرگای بیش از شش در فلات ایران را از دیگر دلایل لرزه خیزی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر اولین چاه برای نصب دستگاه های بررسی تغییرات پوسته زمین در منطقه 15 تهران

حفر اولین چاه برای نصب دستگاه های بررسی تغییرات پوسته زمین در منطقه 15 تهران