مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-10ورزشي

حضور نابینایان یزدی در اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا


رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان در استان البرز، از حضور دو ورزشکار یزدی در این اردو خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان در استان البرز، از حضور دو ورزشکار یزدی در این اردو خبر داد.

حسین دشتی با اشاره به برگزاری بازی های پاراآسیایی بحرین و حضور تیم ملی، گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی به منظور حضور در این دوره از مسابقات در استان البرز برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از اردوهای تدارکاتی به منظور آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران برگزیده تیم ملی در استان های مختلف از جمله یزد و البرز برگزار شده یا می شود.

رییس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان بیان کرد: با توجه به تمرینات ورزشکاران استان یزد خوشبختانه شاهد حضور دو ورزشکار نابینا و کم بینای استان در اردوهای تیم ملی در البرز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان، دشتی در پایان گفت: علی حسن زاده و سید علی موسوی به عنوان ورزشکاران یزدی هستند که زیر نظر علی رضا ایزدی به عنوان سرمربی و محمداسماعیل فرح بخش و پدرام پور محمودیان به عنوان مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نابینایان یزدی در اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا

حضور نابینایان یزدی در اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا