مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-10سياسي

طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرایی می شود / پرداخت پاداش 30 هزار فرهنگی بازنشسته


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان و پرداخت پاداش 30 هزار فرهنگی بازنشسته در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در خصوص نشست مشترک با سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: رتبه بندی معلمان در این نشست مورد بحث قرار گرفت که خوشبختانه مجلس اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

قرار است تمام زوایا و جوانب مربوط به رتبه بندی با لحاظ کردن تمام نقطه نظرات فرهنگیان نهایی شود و به زودی تصمیم گیری در مورد منابع مالی و بودجه ای سال 1400 برای اجرای این طرح در دستور کار قرار می گیرد.

وی گفت: از وزارت آموزش و پرورش خواسته شد از طریق کمیسیون مربوطه با اجرای طرح رتبه بندی معلمان همراهی کند تا هر چه سریع تر انجام شود.

تسهیل روند واکسیناسیون دانش آموزان کرمانی برای بازگشایی مدارس نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به پیگیری تسهیل واکسیناسیون دانش آموزان این استان به منظور بازگشایی مدارس و جلوگیری از افت تحصیلی با حضور کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

وی با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته شاهد افت تحصیلی برخی دانش آموزان به دلیل مجازی شدن آموزش ها بوده ایم تصریح کرد: خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرایی می شود / پرداخت پاداش 30 هزار فرهنگی بازنشسته

طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرایی می شود / پرداخت پاداش 30 هزار فرهنگی بازنشسته