مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-10سياسي

وضعیت کشاورزی مازندران مطلوب نیست


نماینده ولی فقیه در مازندران وضعیت کشاورزی استان را مطلوب ندانست و گفت: برای بهره وری بالا و تحقق کشاورزی مدرن باید برنامه ریزی شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه هجرت پیامبر گرامی اسلام مبدا تاریخی اسلام به شمار می رود، حفظ وحدت و انسجام قومی، مذهبی، نژادی و زبانی را درجامعه اسلامی مهم دانست.

وی بااشاره به مرگ بنی صدر وی را در کشتار مردم بیگناه و ترور 17 هزار نفر مؤثر دانست و گفت: بنی صدر ملعون و رجبی ملعون رییس سازمان منافقین همدست بودند و با ذلت از کشور گریخت و در دامن دشمنان و بیگانگان تابعیت گرفت و زندگی کرد.

وی یادآور شد: دشمنانی که داعیه حقوق بشر دارند به کسانی که دستشان به خون ده ها هزار بیگناه آغشته است، پناهندگی سیاسی و اقامت می دهند و این رویه همچنان ادامه دارد.

آیت الله محمدی لایینی رأی دادن و انتخاب کردن را دارای مسئولیت دانست و گفت: باید انتظار شهیدان را در جامعه برآورده کنیم و فقط به برگزاری یادواره ها بسنده نکنیم.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه جهاد سازندگی دیروز انتظار شهدا را در زمینه سازندگی و دفاع مقدس برآورده کرده است، افزود: جهاد سازندگی حق جهاد و سازندگی را ادا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کشاورزی مازندران مطلوب نیست

وضعیت کشاورزی مازندران مطلوب نیست