مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-10فرهنگي

اشعار وحشی بافقی رویکرد معنایی بر هستی شناسی عشق محور دارد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن پاسداشت روز بزرگداشت وحشی بافقی شاعر پرآوازه ی این دیار می گوید: اشعار پراحساس وحشی بافقی از نظر فرم بر روانی کلام و از نظر محتوا و رویکرد معنایی بر هستی شناسی عشق محور استوار شده است.

- ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن پاسداشت روز بزرگداشت وحشی بافقی شاعر پرآوازه ی این دیار می گوید: اشعار پراحساس وحشی بافقی از نظر فرم بر روانی کلام و از نظر محتوا و رویکرد معنایی بر هستی شناسی عشق محور استوار شده است.

مجید جوادیان زاده در پیامی که به مناسبت هیجدهم مهر روز بزرگداشت وحشی بافقی صادر کرد، آورده است: بزرگان خرد و خداوندگاران سخن، بناکنندگان تمدن در هر سرزمینی هستند و آنان که زبان را با واسطه فن شعر و ادب به اوج بالندگی و تکامل می رسانند، سهمی عظیم در موجودیت فرهنگی ملت ها و کشورها به خود اختصاص می دهند.

وی ادامه داده است: در سرزمین ما که ادبیات خصوصاً شعر، میراث مشترک تاریخی و ملی محسوب می شود، نقش شاعران، برجسته و قابل احترام است و وحشی بافقی از زمره این شاعران زبان آورست که با سادگی هنرمندانه خود، تجربه ماندگاری در ادبیات فارسی بر جای نهاده است.

جوادیان زاده معتقد است که اشعار پراحساس وحشی بافقی از نظر فرم بر روانی کلام و از نظر محتوا و رویکرد معنایی بر هستی شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشعار وحشی بافقی رویکرد معنایی بر هستی شناسی عشق محور دارد

اشعار وحشی بافقی رویکرد معنایی بر هستی شناسی عشق محور دارد