مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-10اقتصادي

نیاز آبی گرگان تا 2 سال آینده تنها از طریق چاه برطرف می شود


مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای استفاده از آب سد و شیرین سازی آب دریا برای تأمین آب شرب در گرگان، گفت: به ثمر نشستن این اقدامات کمی زمان بر است و دست کم تا 2 سال آینده، - ایسنا/گلستان مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای استفاده از آب سد و شیرین سازی آب دریا برای تأمین آب شرب در گرگان، گفت: به ثمر نشستن این اقدامات کمی زمان بر است و دست کم تا 2 سال آینده، مشکل کمبود آب گرگان تنها از طریق آب چاه برطرف می شود.

بهزاد هرمزی امروز یکشنبه (18 مهرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سال آبی خشکی را پشت سر گذاشتیم به طوری که گلستان جزو چهار استان اول کشور با بیشترین میزان خشکسالی بود.

در این سال 300 میلیون مترمکعب از حجم آب سفره های زیرزمینی را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه 35 هزار چاه در سطح استان داریم، افزود: از این تعداد تنها 650 چاه برای آب شرب مورداستفاده قرار می گیرد و در واقع 7 درصد آب های زیرزمینی مصرفی در استان در بخش شرب مصرف می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان با اشاره به بارندگی های هفته گذشته، بیان کرد: بارندگی های اخیر هرچند خوب بوده اما هنوز نتوانسته آب های از دست رفته را به سفره های زیرزمینی برگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز آبی گرگان تا 2 سال آینده تنها از طریق چاه برطرف می شود

نیاز آبی گرگان تا 2 سال آینده تنها از طریق چاه برطرف می شود