مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-10اقتصادي

تکثیر بیش از 110 میلیون قطعه بچه ماهی در مازندران


مدیرکل شیلات مازندران از تکثیر بیش از 110 میلیون قطعه بچه ماهی درسال جاری به منظور بازسازی ذخایر آبزیان دریایی در این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران از تکثیر بیش از 110 میلیون قطعه بچه ماهی درسال جاری به منظور بازسازی ذخایر آبزیان دریایی در این استان خبر داد.

حسن اسحاقی با حضور در نخستین مرحله پره کشی سال جاری در تعاونی های پره منطقه میانکاله بهشهر گفت: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران صیادان منطقه میانکاله از 15 مهر و سایر مناطق از 20 مهر صید خودرا آغاز می نمایند که به دلیل شرایط نامساعد جوی امروز نخستین مرحله پره کشی در استان شروع شده است.

مدیرکل شیلات مازندران در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 2500 تن ماهی استخوانی صید و روانه بازار شده است که نسبت به فصل قبل کاهش 27 درصدی داشت، افزود:.

ارزش اقتصادی ماهیان صید شده در سال گذشته حدود 200 میلیارد تومان بوده است.

وی از تکثیر بیش از 110 میلیون قطعه بچه ماهی درسال جاری به منظور بازسازی ذخایر آبزیان دریایی اشاره و اظهار امیدواری کرد : امیداست شاهد افزایش و رونق صید و تثبیت شغل صیادی در سبد صیادان باشیم.

*اتخاذ150میلیارد اعتبار برای نوسازی نوگان صیادی در مازندران قاسم کریم زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران نیز در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثیر بیش از 110 میلیون قطعه بچه ماهی در مازندران

تکثیر بیش از 110 میلیون قطعه بچه ماهی در مازندران