مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-10اقتصادي

رشد 43 درصدی عملکرد حمل و نقل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی 5 ماه امسال


مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات حمل و نقل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سال گذشته 43 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی که در مجمع عمومی عادی سالیانه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (منتهی به سال مالی 1400.

3.

31) سخن می گفت، با بیان اینکه در سال 1399 باوجود فشار تحریم های ظالمانه، دو فروند شناور های تانکر به نام های پتونیا و کلاول برای صدور سوخت به عمومی و تحریم ها به صورت اختصاصی دچار کاهش عملکرد شدیم که خوشبختانه طی سال جاری این مسأله مرتفع شد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران محدودیت های تحریمی را عاملی دست و پاگیر برای فعالیت مجموعه تحت مدیریت خود ارزیابی کرد و ادامه داد: تحریم ها تامین قطعات مصرفی شناور ها را برای ما دشوار ساخته است، همچنین هزینه های بیمه ای را به شدت افزایش داده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که تحریم می توانست برای ما ایجاد کند، در تامین سوخت کم سولفور بود، افزود: خوشبختانه و با همت دست اندرکاران مربوطه موفق شدیم تا 80 درصد از نیاز ناوگان به سوخت کم سولفور را با کمک پالایشگاه شازند اراک مرتفع سازیم که امیدواریم، طی سال جاری این مقدار را به 95 درصد افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی عملکرد حمل و نقل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی 5 ماه امسال

رشد 43 درصدی عملکرد حمل و نقل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی 5 ماه امسال