مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-10اقتصادي

گردشگری ورزشی راهی برای رونق اقتصادی است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: یکی از راهکارهای رونق صنعت گردشگری و در نتیجه رونق اقتصادی، توجه به بحث گردشگری ورزشی است.

- ایسنا/فارس معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: یکی از راهکارهای رونق صنعت گردشگری و در نتیجه رونق اقتصادی، توجه به بحث گردشگری ورزشی است.

سید موید محسن نژاد یکشنبه 18 مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن رقابت های دوچرخه سواری کوهستان به میزبانی فارس، گفت: گردشگری ورزشی با ایجاد تنوع در صنعت گردشگری و ایجاد جذابیت به دلیل اتصال بین گردشگری و طبیعت و ورزش، در رونق صنعت گردشگری تاثیرگذار است.

محسن نژاد با بیان اینکه رقابت های دوچرخه سواری کوهستان 23 مهر به میزبانی مجموعه پولادکف در شهرستان سپیدان برگزار می شود، گفت: میزبانی برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی با توجه به ظرفیت های طبیعی و تاریخی فارس، گردشگری ورزشی را به عنوان یک پتانسیل مهم مطرح خواهد کرد.

وی گفت: دست اندرکاران حوزه گردشگری همیشه به دنبال این بودند که فارس در همه زمینه های گردشگری اعم از تاریخی، مذهبی، طبیعی، ادبی و .

سرآمد و جلودار باشد و با توجه به پتانسیل های خدا دادی، می توان از ورزش به عنوان یک راهکار در توسعه گردشگری و توریسم ورزشی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری ورزشی راهی برای رونق اقتصادی است

گردشگری ورزشی راهی برای رونق اقتصادی است