مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-10بين الملل

فرار اشرف غنی با پول های مخفی شده در زیرزمین خانه متروکه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محافظ اشرف مدعی شد رییس جمهور پیشین افغانستان با میلیون ها دلاری که آن ها را در بخش زیرزمین خانه ای متروکه مخفی کرده بود، - محافظ ویژه اشرف غنی در گفتگو با دیلی میل مدعی شد مدارکی در دست دارد که نشان می دهد رییس جمهور پیشین افغانستان با کیسه های پر پولی که آن ها را در زیرزمین خانه ای متروکه مخفی کرده بود، از این کشور گریخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محافظ اشرف مدعی شد رییس جمهور پیشین افغانستان با میلیون ها دلاری که آن ها را در بخش زیرزمین خانه ای متروکه مخفی کرده بود، از این کشور گریخت.

نشریه دیلی میل ، در گزارشی به نقل از ژنرال ارشد ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت که اشرف غنی در زیرزمین خانه ای متروکه در منطقه ای دور افتاده، در میان گونی های سفید بزرگ برنج، سطل های پلاستیکی و کیسه های چای و قفسه های خالی از پرنده و ابزار های برقی این پول ها را پنهان کرده بود.

از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان در 15 آگوست، ژنرال عطا شریفی به عنوان یکی از فراریان تحت تعقیب در این کشور تبدیل شده است.

کمتر از پنج ماه پیش، ژنرال افغانستانی با ژنرال نیک کارتر، بالاترین درجه نظامی بریتانیا در میز مذاکره در کابل نشسته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار اشرف غنی با پول های مخفی شده در زیرزمین خانه متروکه

فرار اشرف غنی با پول های مخفی شده در زیرزمین خانه متروکه