مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-10اجتماعي

دهیاران نقش مهم و موثری در کاهش تصادفات در راههای روستایی دارند


سرپرست پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: برای کاهش تصادفات در راه های روستایی دهیاران می توانند آموزش های لازم را به مردم روستا ارائه و فرهنگ درست رانندگی کردن در روستا را نهادینه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی خمر امروز در همایش سراسری نمونه های ترافیکی و دهیاران نمونه گفت: برای کاهش تصادفات در راههای روستایی دهیاران می توانند آموزش های لازم را به مردم روستا ارایه کنند و فرهنگ درست رانندگی کردن در روستا را در دستور کار خود قرار دهند.

سرپرست  پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  با بیان این که دهیاران با مردم روستا ارتباط بسیار نزدیکی دارند گفت: دهیاران می توانند علل تصادفات را به مردم اطلاع رسانی کنند و آنها را به درست رانندگی کردن تشویق کنند.

وی تعامل دهیاران و پلیس راه را موجب کاهش حوادث در محورهای روستایی دانست و افزود: در راستای کاهش تصادفات جاده ای دهیاران باید مشارکت بیش از پیش داشته باشند.

سرپرست  پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان به تاثیرگذاری فعالیت دهیاران در سطح روستاها به عنوان راهوران محله اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از تصادفات منجر به فوت در محورهای ارتباطی شهرستان و استان مربوط به محورهای فرعی و روستایی است و استفاده و بهره گیری از ظرفیت دهیاران می تواند تاثیرات مثبتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران نقش مهم و موثری در کاهش تصادفات در راههای روستایی دارند

دهیاران نقش مهم و موثری در کاهش تصادفات در راههای روستایی دارند