مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-10سياسي

رییس جمهور تا یک ماه آینده به اردبیل سفر می کند


رییس جمهور تا یک ماه آینده با سفر به استان اردبیل در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار می گیرد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: رییس جمهور تا یک ماه آینده با سفر به استان اردبیل در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار می گیرد.

سید حامد عاملی روز یکشنبه 18 مهرماه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: برای آمادگی بیشتر استان در بهره مندی از سفر رییس جمهور تلاش خواهیم کرد تا طرح های پیشران توسعه استان را در حوزه های مختلف احصا و شناسایی کرده و مجوزهای لازم را از هیئت دولت و وزرا بگیریم.

وی تصریح کرد: تلاشمان بر این است تا از این سفر بهترین بهره برداری را بکنیم تا با عنایت ویژه رییس جمهور به استان اردبیل بتوان بخش عظیمی از نارسایی ها و مشکلات را رفع و به تقویت نظام توسعه پایدار استان کمک کرد.

استاندار اردبیل گفت: در آستانه تدوین لایحه بودجه 1401 تلاشمان بر این خواهد بود تا قبل از بررسی بودجه در دولت و مجلس، طرح های پیشنهادی خودمان را از طریق سازمان برنامه و بودجه ارائه کنیم تا هم در بودجه سال آینده و هم برنامه ششم توسعه توجهی جدی به طرح های توسعه ای استان و هدف گذاری های مشخص بر اساس سند آمایش و طرح های توسعه ای شهرستان ها به انجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور تا یک ماه آینده به اردبیل سفر می کند

رییس جمهور تا یک ماه آینده به اردبیل سفر می کند