مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-10سياسي

شهدا فراتر از زمان و مکان حرکت می کنند


وزیر کشور در دیدار با خانواده یک شهید ناجا با بیان اینکه مدیون شهیدان عزیز و خانواده معظم آنان هستیم، گفت شهدا فراتر از زمان و مکان حرکت می کنند.

- به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ناجا، شب گذشته به مناسبت هفته نیروی انتظامی به دیدار خانواده شهید محمد علی بایرامی رفت، شهیدی که در فتنه خیابان پاسداران به درجه رفیع شهادت رسید.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران و مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وحیدی با تاکید بر اینکه استقامت و شجاعت خانواده معظم شهدا برای مردم عبرت آموز است، افزود: امروز جوانان در راه اسلام و آرمان بلند انقلاب اسلامی به تاسی از شهدای سرافراز، درس شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی فرا می گیرند.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به رشادت هایی که شهدای نیروی انتظامی در فتنه دراویش گنابادی در خیابان پاسداران از خود نشان دادند، گفت: این شهدای عزیز برای نجات جان مردم نهایت شجاعت و از خود گذشتگی را نشان دادند و با احساس مسوولیت مثال زدنی در این راه به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

وزیر کشور افزود: شهدای فتنه خیابان پاسداران برای دفاع از مردم در مقابل فتنه گران ایستادگی کردند و به مقامی رسیدند که نزد خدای متعال بسیار رفیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا فراتر از زمان و مکان حرکت می کنند

شهدا فراتر از زمان و مکان حرکت می کنند