مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-10سياسي

چگونه از دید یک مشاور روانشناس دوباره احساس شادی را پیدا کنیم؟


در ابتدا خوب است با این سوال شروع کنیم که شادی در اصل به چه معنا است؟ در لغت نامه، شادی متضاد غم و اندوه است و مترادف با نشاط، لذت و سرور معنی شده است.

- در ابتدا خوب است با این سوال شروع کنیم که شادی در اصل به چه معنا است؟ در لغت نامه، شادی متضاد غم و اندوه است و مترادف با نشاط، لذت و سرور معنی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام انتخاب نو، درست است که شادی به معنی خوشحالی و شادمانی است اما از دید یک مشاور خصوصی برای هر شخصی، شادی تعریف خاصو ویژه خود را دارد.

یک فرد با حضور در یک خانواده پرجمعیت احساس رضایت می کند، یک فرد دیگر آرامش و شادی را در سکوت پیدا می کند و دلیل این تفاوت این است که هر انسانی جهان بینی منحصر به فرد خود را دارد و با عینک خود به این جهان می نگرد.

(بررسی راه های جدید شاد بودن) برای پیدا کردن شادی از دید آقای دکتر محمد رضا تابع جماعت، بهتر است تا ریشه غم و ناراحتی اکنون خود را پیدا کنیم و از خود بپرسید این اواخر چه چیزی ما راغمگین کرده است؟ چه چیز در زندگی ما تغییر کرده است که نبود آن ما را به هم ریخته است؟ پیدا کردن ریشه غم می تواند به ما کمک کند که بدانیم مشکل دقیقا از کجاست و برای بهبود آن دست به کار شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از دید یک مشاور روانشناس دوباره احساس شادی را پیدا کنیم؟

چگونه از دید یک مشاور روانشناس دوباره احساس شادی را پیدا کنیم؟