مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-10سياسي

لزوم ایجاد توانمندی مدیریتی در جوانان/ کانون فرهنگی هنری مساجد پیشتاز است


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تأکید بر ضرورت ایجاد توانمندی های مدیریتی در جوانان، گفت: این کانون در این امور پیشتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جمع روحانیون خراسان شمالی مبنی بر ضرورت تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: رصد و هدف گذاری رهبری عمق نگاه استراتژیک ایشان را نشان می دهد.

وی ادامه داد: تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر عظمت نقش نیروی جوان متعهد انقلابی و بستر سازی برای ایجاد تحول با ورود نسل جوان در عرصه مدیریت و مدیران ارشد نظام، زمینه ساز تحقق آرمان های والای نظام اسلامی می تواند، باشد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری گیلان اشرافیت علمی و دارا بودن تحصیلات عالیه را از ویژگی های مدیریتی برای جوان انقلابی برشمرد و گفت: با توجه به طولانی بودن دوره تحصیلات عالیه، ایجاد توانمندی مدیریتی در جوانان را نمی توانیم به پس از اتمام دوران تحصیل موکول کنیم و پرورش و کسب تجارب مدیریتی باید در دوران تحصیل جوانان انجام شود.

وی اضافه کرد: با این نگاه واگذار کردن امور به جوانان برای کسب تجارب مدیریتی در عرصه های فرهنگی، هنری و اجتماعی بستر شایسته تحقق این آرمان های متعالی را فراهم می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد توانمندی مدیریتی در جوانان/ کانون فرهنگی هنری مساجد پیشتاز است

لزوم ایجاد توانمندی مدیریتی در جوانان/ کانون فرهنگی هنری مساجد پیشتاز است