مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-10سياسي

موسوی خبر داد: برنامه های دولت جدید برای اصلاح ساختار بودجه


در نشست غیرعلنی امروز مجلس، رییس سازمان برنامه و ودجه توضیحاتی در رابطه با برنامه های دولت جدید جهت اصلاح ساختار بودجه ارائه و بر همکاری بین مجلس شورای اسلامی و دولت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید نظام موسوی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز مجلس جلسه غیرعلنی با حضور میرکاظمی برگزار کرد که گزارش شاخص های کلان اقتصادی کشور و روند اجرای بودجه 1400 و آسیب ها و نقاط ضعف و قوت آن ارائه شد.

وی افزود: پس از صحبت های میرکاظمی تعدادی از نمایندگان از جمله روسای کمیسیون های اقتصادی مطالبی درباره وضعیت بودجه و ضرورت اصلاح ساختار بودجه ارائه کردند.

موسوی ادامه داد: بعد از آن مجددا میرکاظمی توضیحاتی در رابطه با برنامه های دولت جدید جهت اصلاح ساختار بودجه ارائه کرد و بر همکاری بین مجلس شورای اسلامی و دولت تاکید کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رییس مجلس جمع بندی را ارائه کرد مبنی بر این که با توجه به روند موجود در بودجه سال 1400 به اصلاح ساختار نیاز داریم و باید این کار قبل از پایان سال صورت گیرد امری که مستلزم همکاری بین مجلس شورای اسلامی و دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی خبر داد: برنامه های دولت جدید برای اصلاح ساختار بودجه

موسوی خبر داد: برنامه های دولت جدید برای اصلاح ساختار بودجه