مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-10دانش

توسعه خدمات رسانی و ارتقای وضعیت آزمایشگاه های همکار دانشگاه آزاد


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از توسعه خدمت رسانی و ارتقاء سطح وضعیت آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از توسعه خدمت رسانی و ارتقاء سطح وضعیت آزمایشگاه های عضو "شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر دهقانی فیروزآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست ها و اهداف حوزه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه خدمت رسانی و ارتقای سطح خدمات در کنار الزام به حفظ و افزایش سطح کیفی خدمات همواره مورد توجه و تاکید بوده است، در کنار این مبحث، ارائه خدمات به مشتریان خارج از دانشگاه و برقراری ارتباطات برون سازمانی در دستور کار مراکز خدمات آزمایشگاهی در استان ها قرار دارد، لذا توجه ویژه و اهتمام به این موضوعات، سبب شده تا طی 6 ماه گذشته تنها در حوزه تعداد آزمایشگاه های دانشگاه که همکار شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی هستند، رشد 60 درصدی را شاهد باشیم.

دکتر دهقانی فیروزآبادی درخصوص وضعیت آماری تعداد آزمایشگاه های همکار گفت: در حال حاضر تعداد 85 مجموعه آزمایشگاهی در این شبکه فعال هستند و مشغول ارائه خدمات به متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات رسانی و ارتقای وضعیت آزمایشگاه های همکار دانشگاه آزاد

توسعه خدمات رسانی و ارتقای وضعیت آزمایشگاه های همکار دانشگاه آزاد