مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-10ورزشي

روایتی از گروه جهادی حصن که ناجی کارتن خواب ها شده است/ به خانه بر می گردیم


گروه جهادی حصن یکی از گروه های جهادی استان قزوین است که بانوی فعال آن به همراه تیم خود، مردانه می جنگد تا بزرگ ترین معضل جامعه یعنی کارتن خوابی و اعتیاد را مرتفع کند و انسان ها را به آغوش جامعه بازگرداند.

-   10 نفر از چرخهٔ کارتن خوابی خارج شدند علی رغم این که کمیت برای گروه جهادی حصن مهم نیست و معتقدند حتی اگر بتوانند یک نفر را از چرخهٔ کارتن خوابی خارج کنند، رسالت خود را انجام داده اند، مسؤول این گروه اظهار می کند: طی یک سال اخیر با کمک اعضای گروه موفق شدیم 8 الی 10 نفر را به طور کامل از چرخهٔ کارتن خواب ها خارج کنیم تا به زندگی عادی بازگردند.

طبق آخرین آمارها استان قزوین حدود 2 هزار و 500 الی 2 هزار و 600 کارتن خواب قطعی دارد، طبیعتاً از عهدهٔ ما خارج است که بخواهیم کل استان را تحت پوشش قرار دهیم، بنابراین فعلاً تمرکز ما روی شهر قزوین است که حدود 500 الی 600 کارتن خواب دارد و ما اکنون با حدود 400 کارتن خواب در ارتباط هستیم و به آن ها سر می زنیم و پیگیر امور آن ها هستیم.

وی ادامه می دهد: اکنون گروه حصن 15 عضو ثابت و 25 عضو همکار دارد و عمدهٔ هزینه هایی که در گروه می شود، از درآمد شخصی اعضای گروه است، به این معنا که اعضا بخشی از درآمد خود را به این کار اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از گروه جهادی حصن که ناجی کارتن خواب ها شده است/ به خانه بر می گردیم

روایتی از گروه جهادی حصن که ناجی کارتن خواب ها شده است/ به خانه بر می گردیم