مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-10دانش

هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی توسط انجمن آموزش مهندسی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3 تا 6 آبان ماه با موضوع آموزش مهندسی، - هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی 3 تا 6 آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی توسط انجمن آموزش مهندسی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3 تا 6 آبان ماه با موضوع آموزش مهندسی، گذشته، حال و آینده و با هدف بررسی چالش های آموزش مهندسی در ایران و ارائه راهکار های بهبود کیفیت آن برگزار می شود.

محور های اصلی این کنفرانس شامل بازطراحی و انعطاف پذیری در برنامه های آموزش مهندسی، چالش ­ها و چشم انداز های آموزش الکترونیکی در آموزش مهندسی، ارتباط صنعت و آموزش مهندسی و بررسی موانع ارتقاء کیفیت آموزش مهندسی و ارائه راهکار برای غلبه بر آن ها است.

انجمن آموزش مهندسی ایران از سال 1388 (با همراهی نزدیک گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم) آغاز به کار کرده و گذر از کمیت به کیفیت را شعارمحوری حرکت خود قرار داده است.

اهداف مهم این انجمن هدایت محققان برای پژوهش پیرامون آموزش مهندسی، ترویج روش های نوین آموزش و ارزیابی دروس مهندسی، رصد کیفیت آموزش مهندسی در مراکز آموزش عالی کشور، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی برگزار می شود

هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی برگزار می شود