مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-10حوادث

خرافات، بلای جان حیات وحش


خرس یکی از قربانیان خرافات است چون گوشت این حیوان گرم است از این رو در برخی شهرهای کشور اعتقاد دارند که خوردن گوشت خرس باعث افزایش قوای جنسی مردانه می شود - خرافات و باز کردن طلسم با استفاده از قسمت های مختلف بدن حیوانات از زمان های قدیم در دنیا و ایران رواج داشته و تا جایی رسیده که کشتار برخی حیوانات که بر نحس بودن آنها اعتقاد دارند به ارزش تبدیل شده و این مساله حیات حیوانات را به خطر انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حتما شنیده اید که طرف مهره مار دارد؛ گفته می شود در زمان های قدیم در قبیله عذره که از طوایف اعراب بوده مردی به نام خرافه زندگی می کرد، این مرد مدتی ناپدید می شود و وقتی که دوباره به میان قبیله اش برمی گردد داستان های عجیب و غریبی نقل می کند به طوری که همه فکر می کنند او دیوانه و جن زده شده است.

مردم که داستان های خرافه را باور نداشتند وقتی او چیزی را تعریف می کرد می گفتند: این از گفته های خرافه است و این گفتاری بانمک، اما دروغ است ، و این چنین بود که به هر سخن دروغ و غیرقابل باوری سخن خرافه گفته شد.

بررسی آثار به جا مانده از گذشتگان نشان می دهد که خرافات در بیشتر دوره های تاریخی وجود داشته و جزیی از رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و فردی بوده است، در حال حاضر هم با این که علم پیشرفت های باور نکردنی داشته است، اما همچنان خراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرافات، بلای جان حیات وحش

خرافات، بلای جان حیات وحش