مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-10اقتصادي

گرایشات DBA دانشگاه تهران یک فرصت


دوره های MBA و DBA مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

- دوره DBA دانشگاه تهران با ارائه پنج گرایش ویژه در حوزه های مدیریت مالی و سرمایه گذاری، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، برگزار می شوند و علاقه مندان به فعالیت حرفه ای در فضای کسب و کار فرصت این را دارند تا در این دوره ها نام نویسی نمایند.

پیرو برنامه ریزی انجام شده جهت ارتقای کیفیت و کاهش هزینه دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA این دوره ها در دوبخش حضوری و آنلاین برگزار خواهند شد و گواهی پایان دوره نیز از سوی دانشگاه تهران اعطاء می شود.

اطلاعات دوره های MBA و DBA با توجه به نیازمندی های امروز کسب وکارها و شایستگی های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان ها، و نیز با درنظرگیری نیاز توسعه ای کشور در میسر توسعه پایدار و بهره ور، پرورش مدیرانی صاحب سبک با افق دید مناسب جهت خلق آینده امری لازم و ضروری به نظر می رسد.

در همین راستا دوره های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران با ارائه مهمترین سطوح دانشی مدیران سعی برآن دارد که ارزش آفرینی و رقابت در فضای جهانی امروز را برای علاقه مندان و فعالان حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایشات DBA دانشگاه تهران یک فرصت

گرایشات DBA دانشگاه تهران یک فرصت