مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-10فرهنگي

«علی رمضانی» گزینه جدی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران


پس از انتصاب معاون فرهنگی وزارت ارشاد و به واسطه فعالیت های مهم پیش بینی شده برای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به زودی در این موسسه زیرمجموعه معاونت فرهنگی تغییراتی رخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، یکی از موسسات زیرمجموعه معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می آید که این روزها زمزمه تغییرات در آن شنیده می شود.

سال گذشته با تغییر اساسنامه و برای جلوگیری از فربه شدن موسسات زیرمجموعه این معاونت، طرح ادغام کلید زده شد و جراحی به اصطلاح بزرگ بالاخره به ثمر نشست و در نهایت سه موسسه نمایشگاه های فرهنگی، خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی به یک موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مبدل شدند.

 از رویکردهای اصلی در ساختار جدید این موسسه می توان به: ساماندهی و تغییر ساختار در مؤسسات تابعه معاونت فرهنگی برای بهره گیری بیشتر از فضای مجازی در فعالیت های فرهنگی، استفاده از ظرفیت های مغفول قانونی برای پویایی اقتصاد فرهنگ و تلاش برای ایجاد فرصت های اقتصادی جدید در سطح ملی و بین المللی ، ارتقای فعالیت های ادبی و به ویژه حفظ و توسعه زبان فارسی و صرفه جویی در هزینه های اجرا و افزایش بهره وری در اداره مؤسسه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی رمضانی» گزینه جدی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

«علی رمضانی» گزینه جدی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران