مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-10اجتماعي

عدم دسترسی به راه مناسب و آب شرب بهداشتی مهمترین مشکل مرزنشینان گلستان


فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان و مرزبان درجه یک گفت: عدم دسترسی به جاده مناسب و آب شرب بهداشتی در مناطق مرزی مهمترین مشکلات مرزی و مردم مرزنشین است.

- محمدباقر نجفی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس هفته ناجا اظهار کرد: یکی از مشکلات مناطق مرزی عدم جاده دسترسی مناسب برای تردد است که با کمک دستگاه های مرتبط، تسطیح و هموارسازی در مسیرهای مرزی و مناطق روستایی مرزنشین آغاز شد و در حال حاضر ماشین آلات در مسیر جاده مراوه تپه در حال بهسازی و احداث جاده مناسب هستند.

وی تصریح کرد: در مورد آب شرب نیز هنگ مرزی اترک تا حد توان خود با تانکر آبرسانی می کند و در صورت نیاز به حفر چاه و یا عبور لوله برای رساندن آب شرب به مردم مناطق مرزی از محدوده مرزهای شمال گنبدکاووس موافقت خواهد شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 60 درصد از مرز مشترک ایران و ترکمنستان به سیستم های الکترونیکی برای پایش مرزی فعال شده و مابقی آن تا پایان سال انجام خواهد شد.

* تمامی پاسگاه های مرزی تا پایان سال به دوربین تجهیز خواهند شد وی ادامه داد: بخشی از پاسگاه های مرزی به دوربین برای رصد مجهز شده و تمامی پاسگاه های مرزی تا پایان سال به دوربین تجهیز خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم دسترسی به راه مناسب و آب شرب بهداشتی مهمترین مشکل مرزنشینان گلستان

عدم دسترسی به راه مناسب و آب شرب بهداشتی مهمترین مشکل مرزنشینان گلستان