مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-10سياسي

مراودات استان های کربلا و ایلام بیشتر می شود


در دیدار استاندار ایلام با استاندار کربلا مقرر شد در آینده نزدیک تیمی متشکل از بخش های مختلف استان کربلا برای اجرایی کردن مطالب مطرح شده و تبدیل به تفاهم نامه مشترک به استان ایلام عازم شوند.

- دکتر محمد نوذری در جریان سفر به کشور عراق و دیدار با نصیف الخطابی استاندار کربلا ضمن تقدیر از مردم و استاندار کربلا بخاطر پذیرایی شایسته از زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در اربعین 1400 با عنوان این مطلب که کربلا کعبه دلها و ایلام دروازه دلدادگی در اربعین است، اظهار کرد: با توجه استقبال منحصر به فرد زوار ایرانی از مرز مهران و نزدیکی این مرز بین المللی به کربلا آماده همکاری بیشتر و فراهم کردن تمهیدات لازم برای خدمات بهتر به زوار عتبات عالیات در همه ایام و اربعین هستیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری استان ایلام بر ایجاد تفاهم نامه مشترک بین دو استان در این زمینه تاکید کرد و گفت: استان ایلام در حوزه های مختلف آز جمله توریسم درمانی، تحصیل دانشجویان کربلا در دانشگاه های ایلام و .

آماده همکاری لازم با استان کربلا و کشور عراق است.

نوذری در ادامه با توجه به تردد 65 درصدی زوار ایرانی از مرز بین المللی مهران در ایام اربعین خواستار حذف ویزا برای زائران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات استان های کربلا و ایلام بیشتر می شود

مراودات استان های کربلا و ایلام بیشتر می شود