مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-10پزشكي

این داروها را با هم نخورید


ممکن است برای رفع سردرد ایبوپروفن موثرتر باشد، حال آنکه ناپروکسن درد های عضلانی را تسکین می دهد.

اما چنانچه با مصرف این دارو ها همچنان درد بر شما غالب بود، - زمان آن فرارسیده تا با پزشک خود مشورت کنید برخی از دارو ها را می توان بدون تجویز پزشک و نسخه دریافت کرد، اما آن ها می توانند برای شما خطرآفرین باشند، به ویژه اگر بخواهید آنها را با هم مصرف کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، حتی افرادی که برچسب این دارو ها را به دقت مطالعه می کنند، در اغلب مواقع قادر به تشخیص خطرات احتمالی آن ها از قبیل ترکیبات فعال مشابه دارو های بدون تجویز پزشک نیستند.

برای تسریع در روند بهبودی خود، با دانستن برخی نکات مهم خوردن داروها از ترکیبات مخاطره آمیز و احتمالی این دارو ها اجتناب کنید: جفت خطرناک: تایلنول و دارو های سرماخوردگی چندمنظوره اغلب مواقع برای درمان سرفه، سرماخوردگی و آنفلونزا استامینوفن استفاده می شود تاعوارض ناشی از آن ها یعنی گلودرد های دردناک، سردرد و تب بهبود یابد.

با مصرف تایلنول که حاوی استامینوفن است در کنار خود استامینوفن، با افزایش جذب داروی روزانه مواجه می شوید و از حد مجاز 4 گرم داروی روزانه تجاوز می کنید این داروها را با هم نخوریدخطر این موضوع این است که دچار آسیب کبدی که در نهایت منجر به پیوند کبد یا حتی مرگ است می شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این داروها را با هم نخورید

این داروها را با هم نخورید