مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-10اجتماعي

کیفیت هوای مشهد در غالب نقاط قابل قبول است


شاخص کیفیت هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 73 و شاخص فعلی بر روی عدد 100 در شرایط زرد و قابل قبول قرار دارد، یک منطقه در شرایط نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس و چهار منطقه دارای هوای پاک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده های مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، شاخص کیفیت هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 73 و شاخص فعلی بر روی عدد 100 در شرایط زرد و قابل قبول قرار دارد.

  همانطور که در نمودار مشاهده می کنید منطقه آوینی مشهد با عدد شاخص 124 آلوده ترین ایستگاه و در شزایط نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس و چهار منطقه صدف، سجاد، نخریسی و شهرک لشگر در شرایط سبز و پاک قرار دارند، سایر مناطق در شرایط زرد و قابل قبول گزارش شده اند.

مقایسه غلظت آلاینده ها طی 24 ساعت اخیر نشان می دهد غیر از دی اکسید گوگرد بر غلظت تمامی آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

عوارض بهداشتی شرایط زرد احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس، احتمال تشدید بیماری های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان است و توصیه شده افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

دمای فعلی کلانشهر مشهد 13 درجه سلسیوس است که در گرمترین ساعات ظهر امروز با 4 درجه افزایش به 17 درجه خواهید رسید؛ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای مشهد در غالب نقاط قابل قبول است

کیفیت هوای مشهد در غالب نقاط قابل قبول است