مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-10سياسي

شهید علی هاشمی در چندین مقطع «بن بست های» جنگ را از بین برد


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: شهید علی هاشمی در چندین مقطع بن بست های جنگ را به سود کشورمان از بین برد و دشمن را زمین گیر کرد.

- ، سردار حسن شاهوارپور شامگاه شنبه در مراسم افتتاح یادمان و مرکز فرهنگی مذهبی شهید علی هاشمی سردار هور اظهار کرد: سلام بر شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی و 23 هزار آلاله شهید استان خوزستان به ویژه شهدایی که امشب میزبان این مراسم هستند؛ سلام بر سردار مجاهد، شجاع، دلیر و حماسه آفرین جبهه های حق علیه باطل سردار سرلشکر حاج علی هاشمی که این محفل و مجلس با نام و یاد این اسطوره و مجاهد برگزار شده، سلام بر سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی یار و همرزم و مجاهدی که هم در جبهه دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم مردانه ایستاد.

وی افزود: امشب به یاد مردی که بعد از سال ها باز باید تأسی پیدا کنیم به نام و یاد این شهید دور هم جمع شدیم، سردار هاشمی یکی از فرماندهان به نام دفاع مقدس است؛ در دفاع مقدس شهدا و فرماندهان بزرگی داشتیم که فرماندهان به عنوان قله های جبهه های نبرد بودند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در ارتش جمهوری اسلامی امیر سپهبد شیرازی به عنوان یکی از قله های به نام فرماندهی در ارتش و نیروهای مسلح بود، در سپاه فرماندهان به نامی همچون علی هاشمی که در مقاطع مختلف دفاع مقدس با شجاعت، دلیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی هاشمی در چندین مقطع «بن بست های» جنگ را از بین برد

شهید علی هاشمی در چندین مقطع «بن بست های» جنگ را از بین برد