مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-10سياسي

تا وقتی قره سو بوی تعفن می دهد ساماندهی حاشیه آن بی فایده است


مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به ورود فاضلاب به رودخانه قره سو و عدم لایروبی آن گفت: تا زمانی که این رودخانه بوی تعفن می دهد ساماندهی حاشیه های آن تنها هدررفت سرمایه است.

- تا وقتی "قره سو" بوی تعفن می دهد ساماندهی حاشیه آن بی فایده است ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به ورود فاضلاب به رودخانه قره سو و عدم لایروبی آن گفت: تا زمانی که این رودخانه بوی تعفن می دهد ساماندهی حاشیه های آن تنها هدررفت سرمایه است.

محمد پورداد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع ساماندهی حاشیه رودخانه قره سو از اواخر دهه 80 گفت: ساماندهی حاشیه این رودخانه که یکی از سرمایه های شهر کرمانشاه محسوب می شود با هدف زیباسازی حاشیه های آن و جذب گردشگر و رونق گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ساماندهی این رودخانه در برخی نقاط انجام شد، اما استقبالی که باید از آن صورت نگرفت، چرا که رودخانه قره سو شرایط لازم برای جذب گردشگران را ندارد.

پورداد گفت: عمده فاضلاب شهر وارد این رودخانه می شود و بوی تعفن آن واقعا آزار دهنده است و تاکنون لایروبی که باید در خصوص آن صورت نگرفته و این عوامل موجب شده که با وجود ساماندهی حاشیه های آن در برخی نقاط مردم استقبال چندانی نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا وقتی قره سو بوی تعفن می دهد ساماندهی حاشیه آن بی فایده است

تا وقتی قره سو بوی تعفن می دهد ساماندهی حاشیه آن بی فایده است