مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-10اقتصادي

500 تُن انواع آبزیان از قشم صادر شد


از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه افزون بر 500 تُن انواع آبزیان در قشم از طریق اسکله شهید رجایی استان به خارج از کشور صادر شده است.

- ، علیرضا نصری با اشاره به صادرات بیش از 500 تن از انواع آبزی از شهرستان قشم، اظهار کرد: کیفیت محموله های تولیدی شامل انواع آبزیان تازه و منجمد و صادرات آن اعتبار این شهرستان است که باید به دقت کنترل و نظارت شود.

وی با تقدیر از پیگیرهای اداره دامپزشکی قشم برای دریافت مجوز شرکت های ماهی خشک، بسته بندی و صادرات آن ادامه داد: خدمات دامپزشکی به ویژه همکاری با کارگاه های تولیدی باید با سهولت و شتاب بیشتری انجام شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: باید منافع فعالان خرد محلی که معیشت خود را از طریق خشک کردن ماهی تامین می کنند به شکل مطلوب مورد توجه و مصدر عمل قرار گیرد.

وی افزود: راه اندازی شرکت های ماهی خشک کنی توسط نیروهای محلی و تجمیع فعالیت شاغلان این حوزه، باعث رفع دغدغه های بهداشتی، امکان بسته بندی مناسب و صادرات، اشتغال پایدار و رونق اقتصاد محلی می شود.

نصری ادامه داد: همچنین باید درآمد تعداد زیادی از روستاییان که برنامه اشتغال و معیشت خود را با تکیه بر این فعالیت پایه ریزی کرده اند از طریق خرید محصول یا شراکت و جذب سرمایه تضمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 تُن انواع آبزیان از قشم صادر شد

500 تُن انواع آبزیان از قشم صادر شد