مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 01:452021-10-09اقتصادي

صدور قبض های میلیونی برای 7هزار مشترک مازندرانی


سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وجود یک یلیون و 500هزار مشترک در استان، گفت: بیش از 87 درصد معادل یک میلیون و 400هزار مشترک قبض زیر 500هزار تومان، - سیدکاظم حسینی کارنامی امروز در ارتباط با گلایه برخی از روستاییان مازندران از قبض های بالای برق در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری،اظهار کرد: خیلی از روستاهای استان در محدوده شهرها واقع شده و مردم از لوازم سرمایشی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه تداوم و شدت گرمای هوا امسال در مازندران مصرف را بالا برد، افزود: امسال 49 روز تداوم هوای خیلی گرم را شاهد بودیم که استفاده از لوازم سرمایشی دلیلی بالا رفتن قبض برق بوده است.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: برای مشترکان با مصرف معمولی هزینه برق هفت درصدی ولی برای مشترکانی که اصول مدیریت مصرف را رعایت نکردند بهای برق  23 درصد اضافه شده است.

این مسؤول با اشاره به وجود یک میلیون و 500 هزار مشترک در استان، اضافه کرد: بیش از 87 درصد معادل یک میلیون و 400 هزار مشترک قبض زیر 500 هزار تومان، حدود 100 هزار مشترک  بین 500 تا یک میلیون و حدود 100 هزار مشترک یک تا دو میلیون حدود 7هزار مشترک نیز قبض بین یک تا دو میلیون تومان دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور قبض های میلیونی برای 7هزار مشترک مازندرانی

صدور قبض های میلیونی برای 7هزار مشترک مازندرانی