مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 19:502021-10-09حوادث

تجمیع خطوط 110 در مرکز خراسان رضوی موجب بروز مشکلاتی شده است


تجمیع خطوط 110 در مرکز استان موجب بروز یک سری مشکلات برای شهرستان ها شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی کاشمر گفت: تجمیع خطوط 110 در مرکز استان موجب بروز یک سری مشکلات برای شهرستان ها شده است.

سرهنگ حسین احمدی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، خبرنگاران را پل ارتباطی بین نیروی‎ انتظامی و مردم دانست و افزود: تعامل نیروی انتظامی با خبرنگاران در آرامش جامعه بسیار مؤثر است.

وی در ادامه مطرح کرد: علاوه بر سخت و طاقت فرسا بودن کار پلیس تعداد مأموریت ها نیز بسیار زیاد است، اولویت ناجا حضور ماموران نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه است و سعی شده حضور ماموران به نرم مطلوب برسد.

وی میانگین حضور ماموران در محل حادثه را 12 تا 13 دقیقه اعلام نمود و گفت: کمتر داشته ایم که ماموران در مدت زمان مشخص شده در محل حاضر نشوند و اگر بوده ناخواسته و به خاطر بروز برخی مشکلات مانند ترافیک و.

است.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به اینکه از دو یا سه سال قبل که خطوط 110 در مرکز استان تجمیع شدند بعضأ موجب بروز مشکلاتی شده است، بیان کرد: اگر قبلاً تماسی با 110 در شهرستان گرفته می شد نیروها بلافاصله با شناختی که از منطقه داشتند در کمترین زمان ممکن در صحنه حضور پیدا می کردند اما اکنون چون اپراتورها با شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع خطوط 110 در مرکز خراسان رضوی موجب بروز مشکلاتی شده است

تجمیع خطوط 110 در مرکز خراسان رضوی موجب بروز مشکلاتی شده است