مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 18:502021-10-09اقتصادي

حتی یک مرسوله نیز در دوران کرونا بر روی زمین باقی نماند


از اولین روز شیوع ویروس کرونا بدون یک روز تعطیلی فعالیت کرده ایم و حتی اجازه ی رسوب یک مرسوله را نیز نداده ایم و با وجود ابتلای 40 درصد از نیروهای شرکت پست به ویروس کرونا و فوت رییس اداره شهرستان بناب، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پست آذربایجان شرقی گفت: از اولین روز شیوع ویروس کرونا بدون یک روز تعطیلی فعالیت کرده ایم و حتی اجازه ی رسوب یک مرسوله را نیز نداده ایم و با وجود ابتلای 40 درصد از نیروهای شرکت پست به ویروس کرونا و فوت رییس اداره شهرستان بناب، هیچ مرسوله ای برروی زمین باقی نماند.

محمد پوربزرگ روز شنبه، 17 مهرماه، در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن روز جهانی پست اظهار کرد: پست به عنوان قدیمی ترین و گسترده ترین وسیله ی ارتباطی و امین مردم، با وجود رشد فراینده ارتباطات، به عنوان یکی از پرسابقه ترین دستگاه های خدمت رسان توانسته است خود را با تکنولوژی های روز تطبیق دهد و رسانه ای است که از قدیم الایام وجود دارد.

وی ادامه داد: در اکثر کشورهای دنیا پست یکی از ارکان توسعه ی جامعه تلقی می شود و شاخصه های اصلی خدمات پستی که شامل امانت داری، صداقت و اعتماد مردم سرمایه های اصلی ما هستند.

وی با بیان اینکه پست توانسته است فاصله ی بین کشورها را کم کند، افزود: اساس کار ما به عنوان یک شبکه ی جهانی این است که مردم بتوانند از طریق بستر پست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک مرسوله نیز در دوران کرونا بر روی زمین باقی نماند

حتی یک مرسوله نیز در دوران کرونا بر روی زمین باقی نماند