مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-09سياسي

شهید هاشمی در مقاطع حساس جنگ بن بست شکن بود


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: شهید علی هاشمی در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی برای پیروزی رزمندگان اسلام انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور در مراسم افتتاح یادمان و مرکز فرهنگی مذهبی شهید علی هاشمی در اهواز اظهار کرد: امشب بعد از سال ها باز تاسی پیدا می کنیم به یاد و نام مردی که، یکی از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس است، همان فرماندهانی که قله های جبهه های نبرد بودند.

شاهوارپور عنوان کرد: در ارتش جمهوری اسلامی،  امیر نیروهای محلی بود، او از اهواز و حمیدیه و دشت آزادگان نیروهایی را بسیج کرد و مردانه مقابل دشمن جنگید.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یکی دیگر از کارهای مهم شهید علی هاشمی در سال های دفاع مقدس، تربیت فرماندهان بود.

در مقطعی در سال 62 جنگ به بن بست رسید و یکی از کسانی که در برابر افرادی که می خواستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند، در هورالعظیم ایستادگی کرد، همین شهید عزیز بود که با تیزهوشی جنگ را به آن نقطه کشاند و کمک کرد رزمندگان اسلام بتوانند خود را بازیابی کنند.

وی ادامه داد: نگاه دیگری که سردار هاشمی به دفاع داشتند، بازیابی توان مهندسی بود، مهندسی جنگ یکی از مواردی بود که دشمن از آن علیه رزمندگان ما استفاده زیادی می کرد، اما سردار هاشمی این توان را برای رزمندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید هاشمی در مقاطع حساس جنگ بن بست شکن بود

شهید هاشمی در مقاطع حساس جنگ بن بست شکن بود