مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 18:052021-10-09سياسي

لزوم افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس در جریان بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی با انتقاد از صفوف طولانی واکسیناسیون  بیان کرد: - ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس در جریان بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی با انتقاد از صفوف طولانی واکسیناسیون  بیان کرد: برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم باید  مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت افزایش یابد.

محمدرضا احمدی سنگری به صورت سرزده از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی احیا رشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان گلایه ها و مشکلات مردم قرار گرفت.

وی طی این نظارت میدانی ضمن انتقاد از صفوف طولانی واکسیناسیون مرکز شبانه روزی واکسن کرونا در جمع خبرنگاران گفت: باید با افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون به روند تزریق واکسن کرونا سرعت بخشید تا شاهد کاهش صف های طولانی مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت باشیم.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام تاکید کرد: از مسئولان علوم پزشکی خواستاریم جهت تسریع در روند خدمت رسانی هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند و فرآیند تزریق واکسن در همه اقشار تسریع شود تا شاهد ازدحام شهروندان در نخستین ساعات بامداد مقابل مراکز دریافت واکسن نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت

لزوم افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت