مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 17:552021-10-09اقتصادي

پنجره نقل و انتقالات سپیدرود همچنان بسته است


مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت از بسته بودن پنجره های این باشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که اگر بخواهیم پنجره نقل و انتقالات تیم سپیدرود را بگشاییم باید چند تسویه حساب دیگر انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی این تیم را باز کردیم.

  مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت از بسته بودن پنجره های این باشگاه خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که اگر بخواهیم پنجره نقل و انتقالات تیم سپیدرود را بگشاییم باید چند تسویه حساب دیگر انجام دهیم، تیم سپیدرود رشت مجموعا در حدود 13 میلیارد تومان بدهی دارد و با تقریبا چهار میلیارد تومان می توان بدهی های سپیدرود را تسویه کرد.

  آقازاده با بیان اینکه باشگاه بدهی های زیادی از گذشته دارد، گفت: یکسری بدهی ها، بدهی های رسمی فدراسیون است که باشگاه سپیدرود رشت متعهد به پرداخت آن هاست و باید تسویه شود.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم سپیدرود رشت شرایط صعود به لیگ یک و لیگ برتر را ندارد، افزود: اگر تیم سپیدرود به لیگ یک بیاید قطعا هزینه ها بیشتر خواهد شد.

  مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه مالکیت سپیدرود رشت بر روی کاغذ در دست آقای بیات است، تصریح کرد: این انتقال انجام نشده و دادستان گیلان نیز اصرار داشته اند که مالکیت به نام شخص دیگری صورت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره نقل و انتقالات سپیدرود همچنان بسته است

پنجره نقل و انتقالات سپیدرود همچنان بسته است