مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 17:202021-10-09فرهنگي

چند پیام تسلیت برای درگذشت عزت الله مهرآوران/ غربت، وطن من نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پی درگذشت عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران براثر ابتلا به کرونا از طرف افراد و نهاد های مختلف پیام های تسلیتی صادر شد.

- نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر توانا و نام آشنای هم روزگارمان، عزت الله مهرآوران به صحن آرامش ابدی پیوست.

زندگی سراسر مهرورزی او، با آزادگی و عزّتمندی سپری شد و اجابت فروتنانه دعوت حق، به نقش آفرینی های او در این خاک گوهرخیز، پایان بخشید.

هنرمندی که پیش از آنکه مرگ یزدگرد را از پسِ شاهنامه خوانی ها روایت کند؛ در روش و منش، مرگ آگاه بود و از مال کنون تا واقعه خوانی و دیگر آثار ارجمند خود به کوچ و هواخواهیِ دلدار و درستکاری در روی صحنه و درست اندیشیدن در پشت صحنه، می اندیشید و اینک که در دیار رحمت حق، به آرامش رسیده است؛ ایمان بی پیرایه او، یقیناً روشن تر از پیش، به ما می گوید که غربت، وطن من نیست.

روح بلندش با خوبان، محشور باد و سربلندی خانواده مکرّمش، در سایه سار صبر و شکیبایی ارزانی شده از سوی خداوند متعال، مستدام.

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوتنیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز در پیامی درگذشت عزت الله مهرآوران هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون را تسلیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیام تسلیت برای درگذشت عزت الله مهرآوران/ غربت، وطن من نیست

چند پیام تسلیت برای درگذشت عزت الله مهرآوران/ غربت، وطن من نیست