مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-09اقتصادي

کرونا زیر ساخت های پستی را با چالش روبه رو کرده است


در راستای تسریع در ارائه خدمات پستی به زودی توزیع مرسولات به وسیله 50 خودرو انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از شیراز، مهدی آزادی ظهر امروز به مناسبت هفدهم مهر روز جهانی پست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا  زیرساخت های پستی را با چالش روبه رو کرده و در این راستا با اضافه کاری و اجرای طرح ارتباط مستقیم بین استانی خط فارس، هرمزگان از مسیر لارستان از 24 تا 36 ساعت، ارسال تمامی مرسولات پستی در کوتاهترین زمان صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح سامانه بومی روستایی و نیز ارسال کالا از طریق بستر مجازی، توجه به کسب و کار تجارت الکترونیکی، توسعه کسب و کارهای خرد،  تعامل با بخش خصوصی جهت استفاده از ناوگان حمل ونقل برای جابحایی کالا و سفارش های پستی از دیگر رویکرد   پست فارس است.

این مسئول تصریح کرد: جابجایی 13 میلیون مرسوله که با احتساب 10 میلیون و 106 هزار  در سال گذشته ، رشد 30 درصدی را به خود اختصاص داده است.

آزادی بیان داشت: در حوزه تجارت الکترونیک در سال گذشته با 238 شرکت و هم اکنون با 847 شرکت،  شاهد افزایش 115 درصدی اقلام در فارس هستیم.

وی اضافه کرد: طرح سامانه  آزمایشی سیماد در قالب ارتباط  مردم با دولت، توزیع مرغ از طریق سامانه پستی، استفاده از تجهیزات هوشمند سیستم سورتینگ در سلامت  ارسال محموله های پستی  و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا زیر ساخت های پستی را با چالش روبه رو کرده است

کرونا زیر ساخت های پستی را با چالش روبه رو کرده است