مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-09سياسي

کنداکتور شبکه نسیم تغییر می کند/ بازگشت «خندوانه» و «دورهمی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، فصل جدید برنامه دورهمی ، دست فرمون ، چهل تیکه و در ادامه سری هفتم خندوانه ، - کنداکتور شبکه نسیم تغییر می کند/ بازگشت خندوانه و دورهمی همزمان با ماه ربیع الاول جدول پخش شبکه نسیم با برنامه های متنوع چیدمان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، فصل جدید برنامه دورهمی ، دست فرمون ، چهل تیکه و در ادامه سری هفتم خندوانه ، شبکه کوچک ، ویتامین خ و نسیم آوا مجدد به کنداکتور شبکه نشاط و سرگرمی می آید و از عناوین جدید برنامه های تهمتن ، ایستگاه و مامور ویژه رونمایی می شود.

سری جدید برنامه دورهمی در ادامه فصل قبل و با حضور علاقه مندان به شرکت در چالش جذاب این برنامه آغاز می شود و داوطلبان شرکت در این مجموعه با گذر از مراحل راستی آزمایی، جهت رقابت به این دورهمی متفاوت وارد می شوند.

خندوانه نیز با آمادگی و کسب سلامتی عوامل و دست اندرکاران پس از ابتلای به بیماری کرونا با تدارک ویژه، خود را برای حضور مجدد در شبکه نسیم آماده می کند و در ابتدای شروع این دوره با یادآوری حضور عزیزانی که میهمان خندوانه بودند و لبخندشان ماندگار شد و دیگر در جمع ما نیستند از جمله زنده یاد فتحعلی اویسی، حمید رضا صدر، پرویز پورحسینی، حسین عرفانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنداکتور شبکه نسیم تغییر می کند/ بازگشت «خندوانه» و «دورهمی»

کنداکتور شبکه نسیم تغییر می کند/ بازگشت «خندوانه» و «دورهمی»