مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-09سياسي

ولایتی حمله تروریستی در افغانستان را محکوم کرد


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی حمله تروریستی روز جمعه داعش به مسجد سیدآباد قندوز واقع در شمال افغانستان را محکوم کرد.

- دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی حمله تروریستی روز جمعه داعش به مسجد سیدآباد قندوز واقع در شمال افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی در این پیام تاکید کرد: بدون تردید آمریکای جنایتکار که امروز مجبور به خروج ذلت بار از افغانستان گردیده با حمایت از گروه های تروریستی و انجام چنین توطئه های شیطانی عملاً می خواهد به مردم مظلوم آن کشور القا نماید که بر عکس آنچه آمریکا و اذنابش در منطقه تبلیغ می کنند، حضور غیرقانونی و اشغالگرانه این کشور در دیگر ممالک جهان موجب سلب امنیت و تقویت تروریسم در آنها خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت مسلمان و هوشمند افغانستان خود پاسخ این جنایت ها را به این گروه مزدور شیطان صفت خواهد داد همانطور که دیگر ملل مسلمان و مبارز فعال جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن این اقدام را انجام داده اند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، ماموریت اصلی این گروه که نام خود را مسلمان گذاشته اند ولی عامل بیگانه هستند را با طراحی اربابانشان تخریب وجهه نورانی اسلام دانست و اضافه کرد: آدم کشی کورکورانه و قتل سفاکانه انسان ها در هیچ یک از ادیان الهی مورد تایید نیست بلکه همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی حمله تروریستی در افغانستان را محکوم کرد

ولایتی حمله تروریستی در افغانستان را محکوم کرد