مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-09اقتصادي

طرح ساماندهی ورودی شرقی گرگان شتاب بیشتری بگیرد


ورودی شرقی گرگان هم باید تا سال دوم شورا به سرانجام برسد زیرا زیبنده و مناسب شهر نیست.

- ، ناصر گرزین عصر شنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: شورای ششم باید دو چشم انداز، تکمیل پروژه های در حال ساخت و تمرکز بر روی جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری در شهر را پیش رو داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: مجتمع گردشگری هزارپیچ از لحاظ جانمایی و نوع پروژه در کشور خاص بوده و باید تلاش کنیم آن را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: شهری پویا و موفق است که از مشارکت های مردمی و سرمایه گذاران استفاده کند و پروژه بازار موزه هفت شهر هم از نوع سرمایه گذاری بوده که تنها آورده شهرداری زمین و پول پروانه بود.

گرزین به پارک چهار هکتاری جهاد کشاورزی و اضافه شدن آن به فضای سبز گرگان اشاره کرد و گفت: در ساخت هتل ناهارخوران هم توفیق چندانی نداشتیم و باید آن را تکمیل کرده تا از این طریق درآمد پایدار برای شهر ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان اضافه کرد: ورودی شرقی گرگان هم باید تا سال دوم شورا به سرانجام برسد زیرا زیبنده و مناسب شهر نیست.

بازگشایی بلوار نیایش، خارج کردن کمربندی از داخل شهر، تعیین تکلیف رستوران میدان بسیج، ادامه فعالیت در بافت تاریخی گرگان و احیای آن و توجه به شهر الکترونیک از جمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی ورودی شرقی گرگان شتاب بیشتری بگیرد

طرح ساماندهی ورودی شرقی گرگان شتاب بیشتری بگیرد