مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-09پزشكي

واکسیناسیون 90 درصد 50 ساله ها در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این استان در واکسیناسیون پیشتاز است، گفت: 90 درصد گیلانیان بالای 50 سال واکسن کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری عصر امروز در نشست بررسی پیشرفت اجرای سند ملی واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا که با حضور معاونان و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد، اظهار کرد: در جریان بحران کرونا بسیاری از سازمان ها و نهادها از جمله بسیج، سپاه و هلال احمر در کنار حوزه سلامت استان بوده اند، که شایسته تقدیر است.

  وی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت اجرای واکسیناسیون در گیلان افزود: 77 درصد بالای 12ساله واکسن دز نخست و حدود 28 درصد واکسن دز دوم را تزریق کرده اند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه گروه های سنی بالای 50 سال جزو گروه های در معرض خطر ابتلا به کرونا بودند، گفت: خوشبختانه، 90 درصد افراد بالای 50 سال در گیلان واکسینه شده اند.

  سالاری، گیلان را از استان های پیشتاز در واکسیناسیون برشمرد و بیان کرد: سرعت و شتاب واکسیناسیون در گیلان بسیار افزایش پیدا کرده که این یک مزیت بسیار مطلوبی است.

  وی با اشاره به محدودیت عرضه واکسن برکت در سبد واکسیناسیون کرونا کشور تصریح کرد: واکسن های برکت موجود در گیلان صرفا برای متقاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 90 درصد 50 ساله ها در گیلان

واکسیناسیون 90 درصد 50 ساله ها در گیلان