مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-09سياسي

لزوم افزایش تبلیغات محیطی برای کنگره ملی 3000 شهید ایلام


جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام بر لزوم افزایش تبلیغات محیطی برای کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام تاکید کرد.

- ، سردار قدرت اله کریمیان عصر شنبه در جلسه کمیته فضاسازی کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام اظهار کرد: آن چیزی که در کنگره ها دنبال می شود احیای خاطرات رزمندگان و بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه است و اگر نگاه کنیم در حقیقت دفاع مقدس یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای مردم ما است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ادامه داد: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چراکه یکی از مهمترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد کمیته فضاسازی کنگره شهدای استان ایلام تاکید کرد: اقدامات قابل توجهی برای فضاسازی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اندیشیده شده و امیدواریم در فرصت باقی مانده ضعف های موجود در بخش های تبلیغی و محیطی و نصب اِلِمان ها مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش تبلیغات محیطی برای کنگره ملی 3000 شهید ایلام

لزوم افزایش تبلیغات محیطی برای کنگره ملی 3000 شهید ایلام