مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-09حوادث

افزایش نزاع در کاشمر/ نیاز به ساماندهی زباله گردها داریم


متأسفانه نزاع های فردی و دسته جمعی در شهرستان کاشمر رو به افزایش است.

- به گزارش، سرهنگ حسین احمدی ظهر شنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه کار پلیس سخت و طاقت فرسا است، اظهار کرد: اولویت ناجا، حضور مأموران در کمترین زمان ممکن در محل حادثه است.

وی، میانگین حضور مأموران در محل حادثه را 12 تا 13 دقیقه اعلام کرد و ادامه داد: از حدود دو سال قبل که خطوط 110 در مرکز استان تجمیع شد، بعضأ شاهد بروز مشکلاتی بودیم که در ارائه خدمت به مردم تأخیر ایجاد می کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به برقراری میانگین روزانه 70 تا 80 تماس با پلیس 110، گفت: علاوه بر آن، روزانه 140 مورد مراجعه حضوری به مجموعه های انتظامی شهرستان انجام می شود.

وی، حضور زباله گردها و معتادین در سطح شهر را یکی از معضلات جدی دانست و افزود: متأسفانه روز به روز بر تعداد این افراد افزوده می شود و حضور متکدیان در معابر نیز چهره شهر را آلوده کرده است.

احمدی خاطرنشان کرد: با وجود این که موضوع معتادین متجاهر، متکدیان و زباله گردها در شورای تأمین شهرستان مطرح شده اما نیروی انتظامی تنها متولی این افراد نیست و برای ساماندهی آنان، شهرداری، فرمانداری، بهزیستی و دستگاه های حمایتی نیز باید پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نزاع در کاشمر/ نیاز به ساماندهی زباله گردها داریم

افزایش نزاع در کاشمر/ نیاز به ساماندهی زباله گردها داریم