مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-09اقتصادي

کشف 5 مورد جعل علامت استاندارد در کرمان


مدیرکل استاندارد استان کرمان از کشف 5 مورد جعل علامت استاندارد طی نیمه نخست امسال در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل عاقلی امروز در نشست خبری اظهار داشت: اگر در محصولات، خدمات جدا از اینکه نگاهی به بازار کشورهای هدف و کشورهای همسایه و .

صادرات داشته باشیم اگر برای بازار خود کیفیت نداشته باشیم علاوه بر اینکه بازار خودمان را از دست می دهیم بازارهای همسایه را هم از دست خواهیم داد زیرا مصرف کننده به دنبال کالاهای استاندارد است.

مدیرکل استاندارد استان کرمان افزود: در 6 ماهه امسال 40 استاندارد در دست تدوین داریم که در صورت تصویب در مرکز به عنوان سند ملی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین 172 استاندارد در این بازه زمانی بازنگری شد.

عاقلی افزود: در نیمه اول امسال از حوزه واحدهای تولیدی و خدماتی 769 مورد بازرسی و هزار و 20 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی داشتیم که در مجموع 61 پروانه استاندارد تمدید و 48 مورد کاربرد علائم جدید صادر شده است.

وی تصریح کرد: در سطح استان تنها در شهرستان رفسنجان، بم و سیرجان اداره استاندارد داشتیم و در 20 شهرستان دیگر اصلا ساختار سازمانی مصوبی را نداشتیم.

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: در 7 شهرستان منطقه جنوب استان اداره استاندارد وجود نداشت و اکنون اداره استاندارد جیرفت 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 مورد جعل علامت استاندارد در کرمان

کشف 5 مورد جعل علامت استاندارد در کرمان