موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - تعطيلي مدارس - افزايش حقوق - انتخابات مجلس - بازنشستگان كشوري - تحريم هاي آمريكا عليه كوبا - مسابقه منچستريونايتد - پرداخت الكترونيك سامان - آيين نامه داخلي مولس - سلمان رشدي - وحيد صفدري - كارمند دولت - سردار علي محمد اكبري - فاطمه عبادي - كشف سرقت - سايت كنفدراسيون فوتبال - شهر بافق - هجوم ملخ هاي صحرايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-09سياسي

ساماندهی موقوفات مشکل اصلی شهر محمودآباد است


موضوع اصلی در شهر محمودآباد ساماندهی موقوفات است که باید با حضور نمایندگان اوقاف، دادگستری و همکاران ما به این موضوع رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی فرمایند اگر می خواهد ببینید که رضایت خدا را داشته اید ببینید که رضایت مردم نسبت به شما چگونه است.

وی ابراز کرد: موضوع اصلی در شهر محمودآباد موقوفات است که با حضور نمایندگان اوقاف، دادگستری و همکاران ما به این موضوع در این شهر باید در سریع ترین زمان رسیدگی شود.

این مسئول به بحث سنددار شدن املاک اشاره کرد و گفت: این مسئله از موضوعاتی است که برای توسعه زیرساخت ها به آن نیاز داریم و در مسائل اداری هم این موضوع حائز اهمیت است که با همکاری بنیاد مسکن، اوقاف و شهرداری قابل حل خواهد بود.

فرخزاد مطرح کرد: توسعه شهر از مسائل مهم پیش رو است که ما در شورای عالی شهرسازی این موضوع را پیگیری کرده ایم و شاید بتوانیم در طرح جامع که پیشتر تصمیم گیری شده و در سال 93 ابلاغ شد و محدودیت های زیادی هم برای شهر و استان ایجاد کرده، طرح جامعه برای محمودآباد تهیه شده درحالی که نیاز نبوده و با این حال هم اکنون این طرح وجود دارد و ما تلاش می کنیم با بازنگری مشکلات را رفع کنیم، با رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون مسکن بدیهی است که طرح جامعه مسکن و شهرسازی باید تغییراتی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی موقوفات مشکل اصلی شهر محمودآباد است

ساماندهی موقوفات مشکل اصلی شهر محمودآباد است